Een onderhoudsapp voor bewoners, speciaal voor het landelijk opererend onderhouds- en renovatiebedrijf Jansen Huybregts. Die daarmee het leven voor corporaties als Vesteda, als de bewoners, als zichzelf stukken eenvoudiger maken. Voor Apple iOS en Google Android. Lees verder of neem contact op.
Jansen Huybregts: Slimme Onderhoudsapp voor Efficiënte Reparatieverzoeken
Vraagstuk
Namens woningbouwcorporatie Vesteda en andere grote corporaties verzorgt aannemer Jansen Huybregts al jaren het onderhoud van de woningen: van het verhelpen van lekkages tot het ontstoppen van gootstenen en het herstellen van stucwerk.
In totaal handelt het bedrijf duizenden reparatieverzoeken per jaar af. Voorheen belden of mailden huurders met hun verzoek naar de corporatie en stuurde Vesteda vervolgens Jansen Huybregts op pad. Of dat efficiënter kon.
Oplossing
Voor Jansen Huybregts bedachten en ontwikkelden we een handige, intuïtief werkende onderhoudsapp voor Apple iOS en Google Android.
Heeft een huurder van Vesteda een wc die blijft doorlopen, een lichtschakelaar die niks meer doet of een ander klusje voor de aannemer, dan is dat zo geregeld. Een kwestie van in de app een paar eenvoudige vragen beantwoorden, een foto uploaden en het verzoek indienen en binnen een paar werkdagen is het probleem verholpen.
Achter de schermen
Elk verzoek komt rechtstreeks binnen in het systeem van de planners bij Jansen Huybregts, die het probleem beoordelen en zo nodig een monteur, loodgieter, timmerman of stukadoor inroosteren uit de buurt.
De huurder krijgt automatisch bericht na het doorgeven van de melding, en de meldingen worden netjes bijgehouden in een achterliggend database systeem om zo ook inzichten te verschaffen in de statistische kant van de serviceverzoeken.
Resultaat
Huurders hoeven niet meer te bellen of ingewikkelde mailtjes te sturen, maar dienen in hooguit een paar minuten hun reparatieverzoek in.
De aannemer heeft in één keer alle informatie die nodig is om het probleem goed in te kunnen schatten en de juiste specialist in te plannen. Op de juiste vestiging.
En de corporatie geeft de aannemer de ruimte om op een innovatieve en eenvoudige manier grip te kunnen houden op de kwaliteit en kosten van het onderhoud.
Win. Win. Win.