Voor de snelst groeiende leverancier van fitnesstoestellen, Matrix Fitness, hebben we twee stoere websites gebouwd voor Nederland en Denemarken, waarna we ook onderhoud en support verzorgen. Lees verder of neem contact op.
Matrix Fitness
Vraagstuk
Voor de snelst groeiende leverancier van fitnesstoestellen, Matrix Fitness, hebben we een stoere website gebouwd, waarna we ook onderhoud en support verzorgen.
Zou het niet mooi zijn als fysiotherapeuten, sportschoolhouders en hoteliers op de website allemaal het gevoel krijgen dat deze speciaal op hún branche gericht is? Daar dachten we graag over mee.
Oplossing
Matrix Fitness plaatst regelmatig blogs en nieuwsberichten op de website. Die zijn de ene keer vooral van belang voor de ene, de andere keer voor een andere doelgroep.
Samen bedachten we een manier om verschillende bezoekers rechtstreeks naar de informatie te loodsen die aansluit bij hun interesses. Afhankelijk van hoe ze op matrixmembers.nl terechtkomen. Klikken ze door vanaf de nieuwsbrief voor sportschoolhouders, dan krijgen ze dus andere info te zien dan als ze via de website van de beroepsvereniging voor fysiotherapeuten binnenkomen.
Achter de schermen
Als het idee er eenmaal is, begint de puzzel. Waar kunnen bezoekers allemaal vandaan komen? We hebben een groot aantal scenario’s uitgeschreven, ingeregeld en vervolgens getest, getest en nog eens getest.
Want je wil wél dat als je content gesegmenteerd aanbiedt, deze ook daadwerkelijk bij de juiste doelgroep aankomt. We gingen voor maximaal resultaat.
Resultaat
Een website die elke bezoeker bijna persoonlijk aanspreekt en uitstraalt: wij hebben verstand van jouw business. Met content die gericht is op zijn of haar tak van sport.
Ondertussen wordt goed gemonitord via welke kanalen bezoekers op de website belanden en wat vervolgens hun klikgedrag is. Zodat die gegevens weer als basis kunnen dienen voor verdere verbeteringen.