Hoogstpersoonlijke zorg in de buurt. Hoe realiseren we een nieuwe website zo dat mensen die ondersteuning nodig hebben én gemeenten er makkelijk hun weg vinden? Lees verder of neem contact op.
Van Zorgaanvraag tot Vacature: Tzorg’s Gebruiksvriendelijke en Persoonlijke Website
Vraagstuk
Mensen willen zo lang mogelijk zelfstandig blijven wonen, in hun eigen vertrouwde omgeving. Tzorg, onderdeel van het grootste schoonmaakbedrijf van Nederland (CSU), helpt dit mogelijk te maken. Met huishoudelijke hulp en ondersteuning bij bijvoorbeeld de administratie of het leggen van persoonlijke contacten. Het bedrijf werkt hiervoor samen met ruim 300 gemeenten.
Hoe richten we onze website zo in dat mensen die ondersteuning nodig hebben én gemeenten er makkelijk hun weg vinden? Daar schoten wij te hulp.
Oplossing
Een website die bezoekers meteen de goede kant op loodst: Tzorg.nl. Al op de homepage kan je kiezen voor zorg aanvragen, meer informatie en overstappen naar Tzorg. Óf eerst uitzoeken of Tzorg ook in jouw gemeente actief is via een eenvoudige postcodecheck.
Ook aan (potentiële) medewerkers is gedacht: bezoekers die via Tzorg vakantiewerk willen doen of er vast willen werken, klikken via opvallende tabs direct door naar een aanmeld site.
Achter de schermen
Behalve dat we de website hebben gebouwd na een intensieve samenwerking op het grafische vlak met ontwerp en communicatiebureau The Others uit Amersfoort, koppelden we de website ook met een uitvoerige postcode/steden databank om automatisch op basis van invoer van de bezoeker de dichtstbijzijnde locaties te adviseren.
Resultaat
Persoonlijk en dichtbij zijn belangrijke kernwaarden van Tzorg. Die wilde het bedrijf ook laten doorklinken in de website. Doordat bezoekers al bij binnenkomst naar dat gedeelte van de website doorgeleid worden dat voor hén relevant is, voelt de website bijna gepersonaliseerd aan.
De website is continue in ontwikkeling, in nauwe samenwerking met Tzorg en gespecialiseerde online marketing & web conversie (CRO) partners.