Meldingen app

De specialist in het optimaliseren van serviceprocessen die uw dienstverlening toegankelijker maken.

Apps. Puur om ‘erbij te horen’, dat is natuurlijk kul. Maar, een app die echt waarde bijdraagt aan uw proces, dat is hele andere koek. Dat is waar Pindrop zich op richt, onder andere met de meldingen app. De afgelopen jaren is de acceptatie van slimme mobiele telefoons enorm toegenomen, een juist apparaat hebben is dus absoluut geen drempel meer om van een app gebruik te kunnen maken. In onze beleving is dit het beste moment om apps te gaan toepassen in uw eigen bedrijfsprocessen.

Onlangs hebben wij een nieuwe app uitgebracht, specifiek voor uw branche, waarmee zeer
eenvoudig meldingen kunnen worden doorgegeven. Deze meldingen bevatten precies de
informatie die u nodig heeft voor de klus, waardoor u zeer efficiënt te werk kunt gaan.

avant_mockup

Na een eenvoudige registratie en login kunnen uw klanten in enkele eenvoudige (doch complete) stappen de informatie bij elkaar verzamelen die u de handvatten geeft om de bewuste service aanvraagt correct en efficient af te handelen.

avant_mockup avant_mockup

Na het insturen van de melding kan deze op allerlei verschillende manieren afgehandeld worden door het systeem. Van een heldere terugkoppeling naar een specifieke vestiging (of partner), tot het automatisch invoeren hiervan in een van uw bestaande crm/erp/e.d. systemen, alles behoort tot de mogelijkheden.

avant_mockup

Onthoud dat de meldingen-app slechts een voorbeeld is van wat wij kunnen. Er is d.m.v. innovatieve automatisering eigenlijk altijd wel een efficiency slag te maken en een besparing te realiseren. Denk daarbij niet direct aan een compleet ERP systeem en grote investeringen. Nee, wij bieden praktische direct inzetbare oplossingen die een stukje van het proces verbeteren. Het liefst kijken wij mee naar hoe processen binnen een organisatie lopen en vervolgens laten wij zien waar winst te behalen valt door te automatiseren.

Praktische direct inzetbare oplossingen waarvan de meldingen-app een goed voorbeeld is. Men kan het zo klein of uitgebreid maken als men wilt. Wij zullen u hierin proactief adviseren en begeleiden.

Ander voorbeeld geautomatiseerd serviceproces waar Pindrop zich mee bezig houdt: de digitale werkbon. Wij ontwikkelen een mobiele werkbon applicatie waarmee u de administratieve last kunt reduceren. Hiermee kan uw vakman de gewerkte uren registreren, maar ook zijn verbruikte materialen en reistijd. Tevens is het mogelijk om foto’s aan de werkbon toe te voegen, tekeningen te bekijken, formulieren in te vullen en of een vervolgafspraak in te plannen.

avant_mockup

We denken graag met u mee over uw (online) klant processen, om bij te dragen aan een efficiëntere, geld besparende, of omzet verhogende verbetering of uitbreiding van uw werkwijze. Neem gerust vrijblijvend contact op met info@pindrop.nl.

Mooie aandachtspunten

  • Optimaliseer de serviceprocessen die uw dienstverlening toegankelijker maken
  • Specifiek voor uw branche
  • Eenvoudig meldingen doorgegeven
  • Bevatten precies de informatie die u nodig heeft voor de klus, waardoor u zeer efficiënt te werk kunt gaan
  • De app maken wij op maat zodat deze perfect aansluit op uw behoefte, met uiteraard ook uw logo en huisstijl

Our work

hear that pin drop on the floor

Because we are often hired by advertising agencies, the credits for those projects will stay on their side of course. But Pindrop also have an attractive customer list with associated track record. Check out our cases below.