Pondres

Datagedreven klantcommunicatie

Pondres is specialist in datagedreven klantcommunicatie: van de verzorging van data, de boodschap en de kanaalkeuze tot aan omnichannelmarketing. Dit maakt Pondres de hartslag van de communicatie.

Een mooi bedrijf van 160 man groot dat jarenlang succesvol is geweest in print en de afgelopen jaren ‘ineens’ digitaal moet worden, dat is uitdaging die Pondres is aangegaan en sterk uit is gekomen. Het team digitaal groeit en ze hebben het op een succesvolle manier onderdeel gemaakt van de gehele bedrijfs-, klant- en productieprocessen. De eigen website was echter, net als bij de zoon van de schoenmaker, nog een klein beetje een ondergeschoven kindje.

In goede onderlinge samenwerking met het marketing, communicatie en technisch team van Pondres is Pindrop aan de slag gegaan om een nieuwe website te realiseren. In eerste instantie is de site gerealiseerd voor Pondres digitale diensten en later in 2016+ ook voor de andere bedrijfstakken, inclusief de algemene ‘corporate’ website.

pondres_mockup

Technologisch is ook de Pondres website een mooi staaltje WordPress ontwikkeling op maat, met veel flexibiliteit en eenvoud voor het communicatieteam. Ook de weergave hiervan was een passende uitdaging vanwege de grote hoeveelheden content die door de gehele website naar voren gebracht diende te worden.

Verder is het gebruik van zogenaamde Scalable Vector Graphics “SVG” is tot kunst verheven om de beheerders in staat te stellen eenvoudig zelf kleuren van iconen te kunnen aanpassen en tegelijkertijd ervoor te zorgen dat deze op alle kwaliteit schermen kraakhelder naar voren komen.

Lijstje voor nerds

  • Wordpress
  • PHP
  • CSS 3
  • JavaScript
  • jQuery
  • SVG

Ons werk

hear that pin drop on the floor

Omdat we veel door reclamebureaus ingehuurd worden blijven de credits voor die projecten natuurlijk daar. Maar Pindrop heeft zelf ook een aansprekende klantenlijst met bijbehorend trackrecord. Bekijk hieronder enkele cases.