Consultancy
Meer dan puur development

De digitale revolutie kent geen grenzen. Wil je daar als organisatie effectief op inspelen, dan vraagt dat om een vooruitziende blik. En de digitale middelen om dat vergezicht naar je hand te zetten.

Pindrop helpt je aan de hand van jouw toekomstvisie om je digitale processen naar het volgende niveau te tillen, aangevuld en gestuurd door onze visie op de digitalisering van jouw organisatie.

Om de veranderingen in je omgeving en speelveld door te trekken naar de digitale wereld, niet eenmalig maar doorlopend. Met de nieuwste technologieën. Van analyse tot advies en realisatie.

Dit alles pakken wij net als de audits die wij uitvoeren uiterst doordacht en persoonlijk aan. Hierin slaan wij een gezonde balans tussen een gestructureerde vooropgezette aanpak die een goede basis voor de lange termijn biedt, en tastbare resultaten op de korte termijn. Hierover valt meer te lezen op de pagina over onze werkwijze.

 

Consultancy: tijdschrijven of oplossingen bieden?

Consultancy is wat ons betreft een platgelopen term, die veelal misbruikt wordt voor het schrijven van veel betaalde uren (de spreekwoordelijke vork) zonder het bieden van echte oplossingen. Wij staan hier fundamenteel anders in, getuige onze kernwaarden: de 3 P’s van Pindrop. Ook zijn wij van mening dat iedereen dat kan zeggen, maar niet iedereen kan dat laten voelen.

Voel het zelf ook, en maak kennis met ons. Het enige dat wij van je vragen is om ons gratis uit te nodigen voor een Pindrop Powerhour waarin we samen gaan kijken naar jullie meest prangende digitale vraagstukken. Dan zul je ervaren dat consultancy ook persoonlijk, authentiek en echt oplossingsgericht kan zijn.

 

Ja, ik wil graag een Pindrop Powerhour

 

Consultancy-mockups
Consultancy-workshop
Consultancy-workshopsheet
Pindrop Powerhour, binnen een uur de vinger op de zere plek!
 http://Pindrop%20PowerhourPowerhour
Let's go.

Een snelkookpan voor digitale uitdagingen: dat is ons Powerhour. In een uur vol drive, dedication en denkkracht gaan we samen met jouw team aan de slag om door te dringen tot de kern van je vraagstuk. Om vanuit daar optimalisatie kansen te ontdekken en de vinger op de zere plek te leggen.